×
Meniu

Auditor intern /auditoare internă

Î.M. Regia EXDRUPO” anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante:

Data 07/10/2025

  • Auditor intern /auditoare internă

Sarcinile de bază ale funcției:

– Realizarea activității de audit intern al managementului, pentru a evalua eficiența

funcționării acestuia, oferind recomandări pentru implimentarea, aplicarea și

dezvoltarea continuă a unui sistem de control managerial intern calitativ, ce va  contribui la

îmbunătățirea activității întreprinderii;

auditul de conformitate, în cadrul căruia este verificată respectarea cadrului normativ și a

procedurilor interne aplicate, precum și după caz, necesitatea îmbunătățirii activităților de control

pentru a asigura conformitatea;

auditul financiar, în cadrul căruia este evaluată corectitudinea, transparența și conformitatea

situațiilor financiare cu standardele contabile și legile în vigoare.

Data limită pentru depunerea dosarului de concurs – 31.10.2025

  1. La concurs pentru ocuparea unui post vacant se pot înscrie persoanele, care îndeplinesc următoarele condiții generale:

– Au cetățenia Republicii Moldova;

– Au cetățenia altor state, dar domiciliu în Republica Moldova și dețin permis de lucru în Republica Moldova;

– Cunosc limba română/rusă scris și vorbit;

– Dispun de capacitate deplină de exercițiu;

–  Au starea de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale, eliberate de medicul de familie sau de unitățile medico-sanitare abilitate;

– Nu au fost condamnați definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni, incompatibilă cu exercitarea funcției;

– Întrunesc condițiile de studii prevăzute de lege pentru postul respectiv;

– Îndeplinesc condițiile specifice pentru ocuparea postului scos la concurs.

– Nu dețin statut de pensionar pentru limita de vărstă.

  1. Pentru înscrierea la concurs candidaţii depun un dosar prin e-mail sau fizic care va conţine următoarele documente:
  • cererea și formularul de participare (vezi anexat la anunț);
  • copia actului de identitate;
  • copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau specializare;
  • copia conformă cu originalul carnetului de muncă sau, după caz, o adeverință care atestă vechimea în  muncă (în domeniu) și, după caz, în specialitate;
  • cazierul judiciar sau declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă compatibil cu funcția pentru care candidează;
  • certificatul medical;
  • curriculum vitae;
  • copie a certificatului de căsătorie sau copii după documente care atestă schimbarea numelui în cazul în care candidatul și-a schimbat numele;
  • 1-2 referințe de la locurile anterioare de muncă.
  1. Data/ora limită de depunere a dosarului: 31 octombrie 2025, ora 16:30;
  2. Modalitatea de prezentare a dosarului :
  • Direct la Serviciul resurse umane Î.M. Regia “EXDRUPO”,  str. Varnița, 22,

Luni-Vineri 8.00:12.00, 13.00-16:30.

Persoana responsabilă de primirea dosarelor – Tatiana Coban.

Tel. (022) 47 32 57

Cerințe specifice necesare pentru participare la concurs:

studii superioare economice/juridice, alte studii conform cerintelor postului

(diplome/certificate pentru cursuri de specialitate);

– experiență în domeniul contabilității, managementului – nu mai puțin de 5 ani;

– să cunoască activitatea și legislația în vigoare specifică compartimentului (Ordinul Nr. 4
din 09-01-2019 cu privire la aprobarea Regulamentului privind autoevaluarea, raportarea sistemului de

control intern managerial şi emiterea Declaraţiei de răspundere managerială, Ordinul Nr. 161din 17-12-

2020 privind aprobarea Normelor de audit intern în sectorul public, Legea contabilității si raportării

financiare, legislația fiscală, materialele normative și metodologice care reglementează activitatea

economică a întreprinderii);

– să cunoască profilul și specializarea întreprinderii;

– să cunoască tehnici și proceduri de audit, standarde de audit intern;

– să cunoască bazele marketingului, managementului și economia;

– să posede abilități de maximă atenție la detalii, abilități de rezolvare a problemelor;

– să fie orientat către rezultat;

– să cunoască softul 1-C, bazele de date (Word, Excel, Power Point);

– experienţă în domeniul auditului public intern;

Bibliografia concursului:

  • Ordinul Nr. 4 din 09-01-2019 cu privire la aprobarea Regulamentului privind autoevaluarea, raportarea sistemului de control intern managerial şi emiterea Declaraţiei de răspundere managerială;
  • Ordinul ministrului finanțelor Nr. 161 din 17-12-2020 privind aprobarea Normelor de audit intern în sectorul public;
  • Ordinul ministrului finanțelor nr.189/2015 cu privire la aprobarea Standardelor naționale de control intern în sectorul public;
  • Legea contabilității si raportării financiare, legislația fiscal;
  • Legea Nr. 61 din 16-03-2007 privind activitatea de audit;
  • Hotărârea Guvernului nr.557/2019 cu privire la aprobarea Codului etic al auditorului intern și a Cartei de audit intern;
  • Legea nr. 82/2017 integrității;
  • Legea 246 din 22-11-2017 cu privire la întreprinderea de stat şi întreprinderea municipală.